Nová služba od aplikácie eBločky

Nový spôsob komunikácie a marketing prevádzkovateľov obchodných centier so zákazníkmi prevádzok nájomcov.

Zvýšte návštevnosť obchodného centra, angažovanosť a lojalitu návštevníkov a podporte predaj v prevádzkach svojich nájomcov. Žiadne papiere a náročné integrácie. Všetko v digitálnej forme v prostredí populárnej aplikácie alebo pod vaším vlastným menom. Je to jednoduché. Opýtajte sa nás ako na to.

Služba OBCHODNÝ DOM

Premieňame anonymných návštevníkov nákupných centier na konkrétnych ľudí, ktorým viete posielať ponuky, zapájať ich do sútaží alebo pýtať sa na ich názor. Či manažujete 3 prevádzky alebo 300, všetko jednoducho, rýchlo a efektívne.

Ako to funguje

  1. zákazník si oskenuje bloček z prevádzky v obchodnom centre
  2. doklad sa okamžite prevedie do mobilu a priradí ku karte predajcu (ak má svoj vlastný vernostný program) a obchodnému domu
  3. spokojný zákazník si sleduje výdavky, eviduje záruky a prezerá ponuky
  4. zákazníkovi prichádza notifikácia s ponukou od obchodného domu (novinka, zľava, darček, súťaž) všeobecne, alebo priamo s presmerovaním na konkrétneho predajcu
  5. zákazník reaguje na ponuku priamo v aplikáci, navštevuje obchodné centrum, opakovane nakupuje alebo sa zapája do aktivít (kultúrny program, atrakcie) podľa vašich potrieb

Prečo sa zapojiť?

Prečo eBločky používajú vaši zákazníci?

  • bezplatná aplikácia iOS, Android, Huawei a web
  • najednoduchšie a bezpečné sledovanie výdavkov
  • najednoduchšie uchovávanie dokladov pre záruky a opravy
  • univerzálne použitie pri každom nákupe alebo využití služby
  • jedna aplikácia na všetky záruky, nákupy, karty a benefity

Prečo služby od eBločky používajú prevádzkovatelia obchodných centier?

  • okamžitý kontakt na zákazníka po nákupe v akejkoľvek predajni v obchodnom centre
  • bez nutnosti integrácie do pokladničných systémov
  • bez konfliktu s existujúcimi vernostnými programami predajcov (možnosť súbežnej prevádzky programov pre predajnu aj obchodné centrum)
  • rýchle a jednoduché nastavenie služieb
  • virtuálne karty na počkanie bez ďalších nákladov
  • nový spôsob komunikácie so zákazníkmi

Obsah služby

  • Komunikácia so zákazníkom |
  • Segmentácia a identita zákazníka |
  • Benefity, motivácia a engagement | 
  • Analytické nástroje a vyhodnocovanie dát
Komunikácia
so zákazníkom

Push
notifikácie

  • push notifikácie mobil
  • push notifikácie web
  • email notifikácie
Segmentácia
zákazníka

Virtuálne
vernostné karty

  • digitálne kópie kariet
  • virtuálne vernostné karty
  • univerzálna identita
Benefity, motivácia
a engagement 

Personalizované
ponuky

Personalizované
kupóny

Zákaznícke
súťaže

Zákaznícke
prieskumy

  • podpora predaja v kamenných prevádzkach (podmienené / nepodmienené benefity) 
  • podpora predaja vo vlastnom eshope 
  • pravidelná komunikácia so zákazníkom s možnosťou interakcie

Mám záujem o službu OBCHODNÝ DOM

Vyplnte formulár a my sa vám ozveme čo najskôr a povieme vám ako môže fungovať služba práve pre vás.

* Povinné polia

Náš tím

Sme tím skúsených profesionálov stojacich za úspechom aplikácie eBločky a platformy Doklado.

Kamil Krajňak

CEO, founder

Alena Hrešová

Marketing manager

Jan Šipikal

CTO, founder

Maroš Staruch

Business consultant

Rado Jovič

Service designer

Tomáš Holovský

Service designer

Matúš Kočiš

Software development

Partneri projektu

eBlocky
Doklado
benefito
Walidate
Walidate